Philips platenspeler – Iconisch design van 1965 met de technieken van 2014

Kent u deze nog?

05 MEI 2014, EINDHOVEN
Samenvatting
Hij doet denken aan de legendarische Philips AG4131-platenspeler uit 1965 maar dan met de afspeelfuncties van nu. De mintgroene platenspeler lijkt zo uit het decor van Mad Men te komen alleen dan met functionaliteiten waarvan ze het bestaan niet hadden kunnen vermoeden. Naast LP´s kun je met de Philips OTT2000 namelijk ook je CD´s afspelen, muziek streamen via Bluetooth of MP3´s luisteren door een USB kabel aan te sluiten. Een eyecatcher, spraakmaker en sfeerbrenger in één.

De Philips OTT2000-12 platenspeler heeft een adviesprijs van 149,99. Voor meer informatie kijk op www.philips.nl

Functionaliteiten

-Platenspeler

-CD speler

-Audio ingang voor muziekweergave vanaf draagbare muziekspelers

-Draadloos streamen van muziek via Bluetooth

-Digitale FM-tuning

-Directe weergave vanaf USB voor het afspelen van uw MP3-muziek

-Bluetooth of muziek rippen via LP´Cd´s, FM naar een USB-apparaat

Over Philips Audio NL

About WOOX Innovations

From great sound quality, to advanced technology and sophisticated design, WOOX Innovations strives to improve the entertainment experience. Headquartered in Hong Kong and with over 1,900 employees worldwide, we develop and market products in sound, home entertainment and related accessories. WOOX Innovations is a Gibson Brands company and a brand licensee of Royal Philips. For our latest news, go to www.woox.com/news/.